خریداملاک پرند فاز4
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

املاک پرند فاز4

 املاک پرند فاز4 یکی از فازهای مناسب شهر پرند است. این فاز به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می شود. درمانگاه شبانه روزی سلام و بوستان بزرگ مشاهیر در این فاز قرار دارد. املاک پرند فاز4 از نظر دسترسی و موقعیت نیز در وضعیت مناسبی قرار دارند. شما می توانید از طریق بلوار 22 بهمن این فاز به راحتی به فاز صفر دسترسی داشته باشید، همچنین می توانید از طریق بلوار جمهوری یا همان چهار بانده نیز به فاز صفر دسترسی داشته باشید. املاک پرند فاز4 هم اکنون نیز در فاز4 پرند، پروژه های بسیاری در حال اجرا هستند.

در قسمت جنوب املاک پرند فاز4، پروژه های مثل تک سام، آرش ارمه و… در حال اجرا هستند. میثم نهاجا، امیرالمومنین، احجام، نگین، شمیرانات، آذر گستر میانه و… نیز از پروژه های اجرایی شمال فاز4 می باشند. نکته مهم در مورد پروژه های جدید فاز4 پرند این است که اغلب پارکینگ های این مجموعه به شکل مسقف طراحی و ساخته می شوند. املاک پرند فاز4 از نوع مسکن مهر بوده و به شکل تعاونی ساخته می شوند، به همین خاطر اغلب افراد این فاز را برای سرمایه گذاری ترجیح می دهند.

شهر پرند زمینه شغلی پرند فراموش نکنید که شهر پرند یک شهر مسکونی و صنعتی است، بنابراین امکان اشتغال در این شهر نیز وجود دارد. شهرک های صنعتی متعدد، بازار کاری مربوط به شغل های خدماتی، تاسیسات و… از جمله مشاغل ایجاد شده در شهر پرند هستند. دسترسی و رفت و آمد به پرند رفت و آمد به شهر پرند با توجه به امکانات حمل و نقلی متنوع به راحتی انجام می شود. این شهر ترافیک ندارد و خلوت است، به همین خاطر دیگر خبری از آلودگی صوتی، ازدحام بیش از اندازه جمعیت، ترافیک سنگین و غیر قابل کنترل، صف های طولانی فروشگاه، صف های طولانی نانوایی، پمپ بنزین و… نیست.





:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: